Cumple Sebas!!!!!

5 comentaris:

Kukadellum ha dit...

Uole que chuloooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! Yujuyujuyujuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!! jajajajajajja casi le pongo este fondo a mi blog, pero a escletxa le queda mucho mejor.
Felicidades Sebas!!!!

Un besazo para todos los escletxossss!!!!

MUAC!!!!!

Escletxa - www.escletxa.com ha dit...

gracias guapisss
a q molo?
(sebas)

SAETA Hernando (Alfredo) ha dit...

Felicidades!!!

y que cuuuuumplas muuuuuchos maaaaaaaaaaaaaaaás!!!!

;D

cesc ha dit...

jajaa!
Com mola!
Felicitats espartano!!
Esto es, escletxaaaaaaaaa!!
Me alegro que te guste mi nuevo blog Pam!
Poco a poco me estoy pasando a mi lado social y eso da más comentarios jejee!
A cuidarse!

cucatraca ha dit...

Felicitats, Sebas! Quants van ja? 36 o 37? :-? Sempre se m'han donat malament els números... ¬¬U Això em recorda que ENCARA he de fer i enviar-te la factura però ho deixaré per una altra ocasió, no vull que els deutes t'espatllin el dia! :-P
Molt encertat el fotomuntatge, ese dominio de photoshó... Laia

    Besucherzähler plentyoffish.com
    Contatore